Bestellingen

Kan ik als particulier bij VelopA bestellen?

Nee. VelopA levert alleen aan B2B klanten, niet aan particulieren.

Bij wie kan ik terecht voor een vraag over mijn order?

Voor vragen over uw order kunt u contact opnemen met onze afdeling Verkoop. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur. Bel 071 582 15 00 of stuur een e-mail naar verkoop@velopa.nl. Wij helpen u graag. 

Zijn er losse onderdelen die ik bij producten aan moet schaffen?

Voor bepaalde producten moet u losse onderdelen bestellen. Dit staat aangegeven op de productpagina van het desbetreffende artikel. Ook krijgt u een herinnering voordat u uw bestelling afrondt.

Wat is de levertijd van mijn order?

Per product verwijzen wij naar de vermelde productspecificaties voor levertermijnen. Bij bestelling van meerdere producten hanteren wij de langst vermelde levertermijn.

Moet ik eerst een account aanmaken voordat ik kan bestellen?

Nee, u kunt ook zonder account een bestelling plaatsen of een offerte aanvragen.

Wat zijn de bezorg- of vrachtkosten?

Bestellingen vanaf € 1000,-. worden in Nederland (excl. Waddeneilanden) gratis bezorgd.
Voor bestellingen onder de € 1000,- rekenen wij bezorg- of vrachtkosten van € 45,-.
Voor postverzendingen brengen wij minimaal € 10,- in rekening.
Bij deellevering op verzoek van de klant berekenen wij vrachtkosten op basis van het benodigde aantal pallets (palletkosten € 70,- per stuk met een minimum van € 70,-).

Krijg ik een orderbevestiging als ik het product heb besteld?

Ja, van iedere order ontvangt u ter controle een orderbevestiging. Indien u vragen heeft kunt contact opnemen met de afdeling Verkoop via 071 582 15 00.

Kan ik mijn geplaatste order wijzigen?

Ja, u kunt uw geplaatste bestelling binnen twee dagen wijzigen. Neem contact op met onze afdeling Verkoop via 071 582 15 00. Als wij binnen twee werkdagen geen bericht hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat de bevestiging en genoemde condities door u akkoord zijn bevonden en gaan wij over tot uitvoering van uw opdracht.

Kan ik mijn geplaatste order annuleren?

Orders kunnen niet geannuleerd worden, behalve en uitsluitend na overleg met afdeling Klantenservice. Bij een geaccepteerde annulering wordt altijd tenminste € 75,- kosten in rekening gebracht. Daarnaast heeft VelopA recht op vergoeding van alle schade zoals geleden verlies, gederfde winst en gemaakte kosten. Reeds gemonteerde/gebruikte producten kan VelopA niet retour nemen. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Klantenservice en Transport via tel. 071 582 15 10.

Kan ik de afgesproken levering en montage uitstellen?

Ja, dit is kosteloos mogelijk tot uiterlijk twee werkweken voor de op onze orderbevestiging vermelde leverweek. Indien u de levering en montage wilt uitstellen binnen 2 werkweken voor de geplande leverweek, dan zijn hier kosten aan verbonden. De hoogte van de kosten is afhankelijk van de totale montagekosten van uw bestelling, met een minimum van € 798,- excl. B.T.W. (1 verliesdag).

Kan ik mijn bestelling retour zenden?

Ja, dat is mogelijk. Indien u een product retour wilt zenden, vragen wij u eerst contact op te met onze afdeling Klantenservice en Transport via 071 582 15 10. Nadat zij akkoord hebben gegeven voor het retournemen van een product, wordt het retourproces in gang gezet. Bekijk hiervoor onze uitgebreide retourinstructies.

Kan ik mijn bestelling ook bij VelopA afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling ophalen bij ons kantoor in Leiderdorp. Maak hiervoor een afspraak met onze afdeling Klantenservice en Transport via 071 582 15 10 of stuur een e-mail naar customerservice@velopa.nl.

Ons adres is:
Achthovenerweg 21
2351 AX Leiderdorp

Mijn order is beschadigd bij aankomst. Wat kan ik nu doen?

Laat het ons direct weten! Een schade beoordelen van een afstand is lastig, dus daarom vragen wij u om foto’s te maken waarop de schade duidelijk te zien is. Stuur deze met een korte uitleg van de situatie en uw ordernummer (te vinden op de orderbevestiging) naar onze Klantenservice: customerservice@velopa.com. Zij maken een melding van de schade en gaan op zoek naar een passende oplossing.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Op de orderbevestiging staat de leverweek. Wanneer u heeft aangegeven van te voren gebeld te willen worden (staat op orderbevestiging vermeld), wordt de contactpersoon van tevoren gebeld. Voor meer informatie neem contact op met afdeling Klantenservice en Transport via 071 582 15 10 of stuur een e-mail naar customerservice@velopa.com.

Ik wil toch transport voor mijn order geregeld hebben. Is dat mogelijk?

Uiteraard is dat mogelijk. U kunt altijd na bevestiging van een order bij ons opvragen wat de mogelijkheden en kosten zijn van transport. Neem hiervoor contact op met de afdeling Klantenservice en Transport op 071 582 15 10.

Waar kan ik mijn orderstatus bekijken?

U kunt de status van uw order opvragen door contact op te nemen met de afdeling Klantenservice & Transport via 071 582 15 10 of stuur een e-mail naar customerservice@velopa.com.

  Het artikel is toegevoegd aan uw overzicht.


  Het product is toegevoegd aan uw selectie.