Overige vragen

Kan ik VelopA producten bekijken?

VelopA heeft geen showroom. Wel kunt u in ons kantoor in Leiderdorp een beperkt aantal VelopA producten bekijken. Ook kunt u met onze projectadviseurs een afspraak maken om referentieprojecten te bezoeken. Bekijk onze contactpagina voor de contactgegevens.

Kan ik mijn order(s) ook door VelopA laten monteren?

VelopA levert haar producten ongemonteerd met een montage-instructie. Indien u de producten lokaal door VelopA wenst te laten monteren (en, eventueel, ook plaatsen) zal daarvoor een separate offerte worden gemaakt gebaseerd op een bezichtiging door VelopA en/of een door klant ingevulde vragenlijst naar aanleiding van deze bezichtiging. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Verkoop via 071 582 15 00 of stuur een e-mail naar verkoop@velopa.nl

Levert VelopA ook producten op maat?

VelopA levert ook maatwerk producten. Onze maatwerkspecialisten hebben een jarenlange ervaring met uiteenlopende maatwerkprojecten. Zij zullen met u uw wensen bespreken. Lees meer informatie over onze maatwerkprojecten of neem contact op met onze maatwerkadviseur.

Is een bouwvergunning noodzakelijk?

Voor het plaatsen van een (fiets)overkapping is vaak een bouwvergunning vereist. Vraag dit na bij uw gemeente.

Wat is de garantietermijn van jullie producten?

De garantietermijn van de constructie en het materiaal van de geleverde producten is na aflevering vijf (5) jaar, tenzij anders is overeengekomen. Voor de coating op metaal, lak en beits op hout, bewegende delen en elektronische delen geldt een garantieperiode van één (1) jaar na aflevering.

Waarom zijn niet alle producten te koop in de webshop?

Overkappingen en maatwerkproducten zijn niet online te bestellen vanwege de complexiteit van de producten. Wel kunt u voor deze producten een offerte aanvragen middels de offerte button op de desbetreffende productpagina.

Ik ben een particulier. Kan ik bij VelopA bestellen?

VelopA levert niet aan particulieren. Bestellingen door particulieren zijn daarom niet mogelijk.

Waar vind ik de Algemene voorwaarden?

U kunt onze Algemene voorwaarden lezen op de Over VelopA pagina.

Ik heb een klacht. Wie kan ik benaderen?

U kunt contact opnemen met onze afdeling Klantenservice & Transport via 071 582 15 10 of stuur een e-mail naar customerservice@velopa.com.

Ik heb kortgeleden gemaild, maar ik heb nog geen reactie ontvangen?

Wij streven er naar om al onze e-mails binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Heeft u na die tijd nog geen reactie van ons ontvangen? Dan kunt u altijd opnieuw contact met de afdeling Klantenservice en Transport op 071 582 15 10.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Kan ik ook contact opnemen met VelopA?

Ja, dat is mogelijk. Bekijk onze contactgegevens op de contactpagina.

  Het artikel is toegevoegd aan uw overzicht.


  Het product is toegevoegd aan uw selectie.