Bent u niet tevreden over een product? Dan kunt u het product aan ons retourneren. Neem onze Algemene Voorwaarden en Aanvullende Voorwaarden goed door. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
Voor een soepele afhandeling van een retourzending is het belangrijk onze retourinstructies goed op te volgen:
U verpakt het product het best in de originele verpakking. Is deze beschadigd? Verpak het product dan in een andere doos of op een pallet.
U kunt het product zelf bij ons komen afleveren of per post laten bezorgen.
Wilt u de retour zelf bij ons afleveren? Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 16:00 uur (feestdagen uitgesloten) bij ons in Leiderdorp. Het is belangrijk dat u met onze Klantenservice afstemt wanneer u komt. Ook als u retournering door een transporteur laat verzorgen. Doe dit minimaal 1 dag van te voren. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@velopa.com.
Wij kunnen de retour bij u ophalen. Hier brengen wij kosten voor in rekening. Deze nemen we vooraf met u door en zijn afhankelijk van de grootte, hoeveelheid en locatie.
Wilt u meer weten over het retourneren van een product? Wij helpen u graag. Bel ons op (071) 541 03 21 of stuur een e-mail naar klantenservice@velopa.com. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.